Sunday, May 4, 2014

May ..be good to me pls...

Salam semua..sudah lama tak menulis..bz sgt dgn keje di sekolah yg tak penah habis..betol la org kata terlepas dr mulut singa masuk plak dalam mulut naga..tp takpe la kot kerana aku masih boleh bertahan sebab budak-budak itu..aku ttp tunaikan tanggungjawabku semampu  mungkin bg menghalalkan gaji ku..
cuma..kadang-kadang aku tak larat nk layan orang-orang itu..pelbagai kerenah dan permintaan..mngkin mereka ingat cekgu ni robot..

sekarang..aku dh berkurang semangat nk pg keje..nk blik cepat je..aku dah tak selesa berada di situ..atau adakah aku dah bosan.dr dulu lg aku sedari sekolah bukan dunia yg aku minat..setiap pagi bila berjalan di tepi koridor sekolah utk ke bilik guru, satu je aku pikir ..ini bukan tempat aku..

            .Ya Allah kuatkan semangatku..dan bagilah aku ruang dan           peluang mencari keje lain..Amin..

No comments:

Post a Comment