Sunday, January 26, 2014

Jadi cekgu je bole.....

Betullah kate2 yg kuar dr mulut sorg ibu mmg termakbul..aku hanya bole/mampu menjadi seorang guru ...walaupon cita2 aku tinggi melangit tp aku x berdaya menggapainya..Bermacam2 kerja aku cuba buat tp setakat itu sj...terbengkalai...cari kerja lain pon tak dapat gak..jadi aku masih lg seorang guru..jauh di sudut hatiku aku tak minat kerjaya ini ..senang cite bukn jiwa aku..

Ape perasaan korang bile terpaksa buat kerja yg kite tidak suka?Bangun pagi2 buta..bersesak2 di jln raya utk pg ke tempat kerja yg tidak membahagiakn kite?Aku rase mcm robot yg tiada perasaan..tiada kepuasan..hanya kelukaan yg dipendam ..

Aku bukan tidak bersyukur dgn ape yg aku ada..hanya sekadar luahan rasa yg tidak pernah terluahkan..

#semuanyaterpendammenusukhati

No comments:

Post a Comment